Офф и двамата дрънчите яко глупости.
И само заради другите колеги, които може да четат, ще отговоря за последно, поне да се изнят (до колкото е възможно нещата).
Ездачо, от тая тема, която и даваш да чета, нищо не става ясно.. ама съвсем. Тва е няква обща приказка и даже няма връзка с темата.
Това което аз питах е "каква е връзката на индекса на замърсяване с КПД на горивото"
И съвсем не значи, че като изгаряте повече гориво (като литри) и замърсяването е повече. Че то по тая логика ако се движим на HHO, при което се отделя като резултат от изгарянето H2O (чиста вода), обаче горим повече литри, значи пак сме по-сериозни замърсители от бензинаджиите и дизелджиите.
Въобще знаете ли какво се отделя при изгарянето на бензина, на дизела и при изгарянето на пропан бутана. Съвсем не е само едно СО... както и да е.. ще прочетете, ще разберете!
И обикновената газова уредба, може да бъде настроена също толкова добре. Тва за оборотите което казваш колега, изобщо не е вярно.
Виждал си нещо някъде ама... не си догледал. Като говориш, поне давай обосновки защо е така... да те видим. НЯМАШ ТАКИВА!
И сега за да не съм празнословен, ето прочетете нещо и двамата - http://club50plus.bg/how-to/practice...n-ili-gaz.html
И после преди да се изказвате не вие "мерудията", поне бъдете сигурни в това което пишете, а не просто да става излишен спам и $usr_posts++ ..
Както и да е, повече не ми се обяснява!
И само заради другите колеги, които може да четат, ще отговоря за последно, поне да се изнят (до колкото е възможно нещата).
Ездачо, от тая тема, която и даваш да чета, нищо не става ясно.. ама съвсем. Тва е няква обща приказка и даже няма връзка с темата.
Това което аз питах е "каква е връзката на индекса на замърсяване с КПД на горивото"
И съвсем не значи, че като изгаряте повече гориво (като литри) и замърсяването е повече. Че то по тая логика ако се движим на HHO, при което се отделя като резултат от изгарянето H2O (чиста вода), обаче горим повече литри, значи пак сме по-сериозни замърсители от бензинаджиите и дизелджиите.

Въобще знаете ли какво се отделя при изгарянето на бензина, на дизела и при изгарянето на пропан бутана. Съвсем не е само едно СО... както и да е.. ще прочетете, ще разберете!
И обикновената газова уредба, може да бъде настроена също толкова добре. Тва за оборотите което казваш колега, изобщо не е вярно.
Виждал си нещо някъде ама... не си догледал. Като говориш, поне давай обосновки защо е така... да те видим. НЯМАШ ТАКИВА!
И сега за да не съм празнословен, ето прочетете нещо и двамата - http://club50plus.bg/how-to/practice...n-ili-gaz.html
И после преди да се изказвате не вие "мерудията", поне бъдете сигурни в това което пишете, а не просто да става излишен спам и $usr_posts++ ..
Както и да е, повече не ми се обяснява!
Comment